Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Julie Zaoralová, IČ: 11859938

se sídlem Truhlářská 236, 50341 Hradec Králové

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro objednávku konzultací (dále též jako „produkt“) přes webové rozhraní www.juliezaoralova.cz (dále též označované v textu jen jako „web“, „webové rozhraní“) provozované Julií Zaoralovou, IČ: 11859938, se sídlem Truhlářská 236, 50341 Hradec Královézapsanou v živnostenském rejstříku, evidujícím úřadem je Magistrát města Hradec Králové, č.j. MMHK/162876/2021.
  2. Poskytování konzultací probíhá na základě Smlouvy o poskytování konzultací uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem (příjemcem služby – konzultace). Průběh uzavírání této smlouvy je popsán podrobně níže v těchto VOP, v čl. III. Pokud je ve VOP užíván pojem „Smlouva“, rozumí se tím smlouva o poskytování konzultací. Ujednání, která jsou ve smlouvě o poskytování konzultací odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Smlouvy je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s nákupem nebo s užíváním internetových stránek juliezaoralova.cz souvisí.
  3. Mým cílem je, abyste přesně věděli, co u mě naleznete, jak celý proces objednání konzultací, tak samotné konzultace probíhají a co od toho můžete očekávat. Toto vše naleznete v těchto VOP.
  4. VOP obsahují informace, které je důležité mít k dispozici ještě před tím, než u mě objednáte konzultaci. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před odesláním objednávky. Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Vzájemná komunikace je nejlepším způsobem eliminace případných budoucích nejasností mezi námi. Tím, že kliknete na tlačítko, kterým odesíláte objednávku, mi potvrzujete, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu, jaký je zde popsán. Dáváte mi tím i signál, že svoji objednávku berete vážně, a že stejně jako my jste i vy připraveni splnit své závazky z následně uzavřené Smlouvy (já především povinnost dodat vám produkt – konzultaci přesně podle vaší objednávky a vy svůj závazek zaplatit dohodnutou cenu).
  5. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace.  Pro rychlejší orientaci je zde obsah:

Obsah VOP

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu obchodních podmínek

II. Důležité pojmy

III. Objednávka a uzavření Smlouvy

IV. Cena produktů a platba

V. Dodací podmínky 

VI. Odstoupení od Smlouvy

VII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

VIII. Závěrečná ustanovení

II. Důležité pojmy (definice)

  • PRODÁVAJÍCÍ / POSKYTOVATEL

Prodávajícím / poskytovatelem je Julie Zaoralová, IČ: 11859938, prodávající není plátce DPH, se sídlem Truhlářská 236, 50341 Hradec Králové zapsaná v živnostenském rejstříku, evidujícím úřadem je Městský úřad Hradec Králové, č. j. MMHK/162856/2021. 

Adresa pro doručování:Jižní 797, 50003 Hradec Králové.

Adresa pro doručování elektronické pošty: julie.zaoralova@gmail.com

  • KUPUJÍCÍ / KLIENT

Klientem je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní juliezaoralova.cz nebo osobně se mnou jako poskytovatelem uzavře smlouvu o poskytování konzultací, tím si objedná zvolenou konzultaci nabízenou na tomto webovém rozhraní. Kupujícím / klientem může být podnikatel (podnikající fyzická osoba často označovaná jako OSVČ a nebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) a nebo spotřebitel.

  • SPOTŘEBITEL 

Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, bude se mít zato, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel a ne jako spotřebitel.

  • SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA 

Je to smlouva, ve které jako kupující / klient je spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající / poskytovatel i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému kupujícímu / klientovi a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Pokud je kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

  • SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM

Je to taková smlouva, která je uzavřena za pomoci PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tzn. že je uzavřena, aniž by se prodávající / poskytovatel a kupující / klient museli kvůli jejímu uzavření osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní (na základě objednávky učiněné přímo na webových stránkách www.juliezaoralova.cz vyplněním potřebných údajů kupujícím / klientem) nebo prostřednictvím mailové komunikace, případně s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a sazba operátora se v tomto ohledu neliší od sazby při běžném užívání internetu. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

  • ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY

Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi kupujícím / klientem a prodávajícím / poskytovatelem. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je kupujícím / klientem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ochrana osobních údajů se řídí zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

III. Objednávka a uzavření Smlouvy

  1. Kupující objednává zboží přes webové rozhraní, pomocí objednávkového systému na webových stránkách, vyplněním formuláře, který je zde umístěn.
  2. POPIS KONZULTACÍ

Na webovém rozhraní www.juliezaoralova.cz naleznete veškeré mé produkty – možnosti konzultací i s popisem, obsahem, s uvedením pro koho jsou určeny a jaký přínos od nich lze očekávat. Veškeré prezentace produktů uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako prodávající / poskytovatel nejsme povinni uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto produktů nebo smlouvu o poskytování konzultací. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.

  • OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ
  • Pro objednání produktů přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako kupující / klient vyplníte své kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresu, mail, telefon, při objednávce na firmu i údaje o firmě, IČ, DIČ), informace o objednávaném produktu, označení produktů, o které máte zájem a uvedení jejich množství.
  • Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat“.
  • obdržení objednávky vás budeme informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Přílohou mailu, který potvrzuje obdržení vaší objednávky, jsou platné obchodní podmínky ve formátu PDF. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky z naší strany, pokud to není v tomto potvrzení výslovně uvedeno. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávku přijímáme, zašleme vám informaci o přijetí objednávky v následném mailu. Do okamžiku, než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je smlouva uzavřena. Jakékoli změny uzavřené smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou poté možné jen na základě dohody s mnou.
  • V případě pochybností vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se za to, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabýváme.
  • Objednávat produkty přes webové rozhraní je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňujeme však, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu a nebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti.
  • Smlouva i VOP se uzavírají v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z naší strany a tyto VOP. Smlouvu archivujeme v elektronické podobě, není přístupná.

IV. Cena produktů a platba

  1. CENA PRODUKTŮ
  2. U jednotlivých položek produktů – konzultací je na webovém rozhraní uvedena i jejich cena. Protože jako prodávající nejsem plátce daně z přidané hodnoty, není rozlišována cena s daní a bez daně.“ Ceny jsou platné po celou dobu, kdy jsou na webovém rozhraní uvedeny a jsou konečné. 
  3. Sjednanou cenou za poskytnutí konzultace je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání smlouvy, pak nejsem povinná vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od smlouvy odstoupit. 
  4. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mojí strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě. 
  5. Pokud mezi námi není výslovně ujednáno jinak, jsem povinná vám produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. Do okamžiku úplného zaplacení kupní ceny zůstává produkt v mém vlastnictví.
  • ZPŮSOB PLATBY

Sjednanou cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

  • Bezhotovostně bankovním převodem na můj bankovní účet: pokyny k platbě v podobě zálohové faktury obdržíte v mailu, který potvrzuje přijetí objednávky. Při platbě prosím nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a konzultace tak na základě uhrazené platby sjednána na určitý termín.
  • Hotově před osobní konzultací. Cena se hradí v korunách českých nebo eurech.
  • SPLATNOST KUPNÍ CENY
  • V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 14 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, v zálohové faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. Pouze připomínám, jakje uvedeno již výše, že není mou povinností vám produkt dodat dříve, než uhradíte sjednanou cenu.
  • V případě bezhotovostního převodu provedeného na základě zálohové faktury vám o přijetí platby vystavíme doklad o přijaté platbě a při dodání produktu pak obdržíte mailem fakturu, která zároveň slouží i jako dodací list. Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije. Produkty není možné hradit formou splátkového kalendáře.

V. Dodací podmínky

  1. ZPŮSOB DODÁNÍ PRODUKTU

Konzultace bude dodána dohodnutým způsobem, s využitím způsobu komunikace na dálku (google meet, messenger, zoom apod.).

  • Při poskytování konzultací se řídím platnými právními předpisy a poskytuji je s maximální pečlivostí a s využitím nejnovějších poznatků, mé odbornosti a s ohledem na veškeré údaje vámi sdělené, které mají velký význam pro řádné poskytování konzultací. Akceptací těchto VOP se zavazujete sdělit mi veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí konzultace, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně mi kdykoliv po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje, je-li to k řádnému poskytnutí konzultací potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování konzultací nebo v souvislosti s ním jsou považované za důvěrné a jak vy, tak já se zavazujeme o nich zachovávat mlčenlivost a bez výslovného souhlasu druhé smluvní strany je nesdělovat třetím osobám. Je-li to s ohledem na charakter poskytované konzultace vhodné nebo stanovené zákonem, jsem oprávněna od vás požadovat poskytnutí potřebných údajů v písemné formě opatřené vaším podpisem.
  • Termín poskytnutí konzultace bude vždy mezi námi dohodnut buď písemně, mailem nebo telefonicky. Termíny se sjednávají na libovolné dny a hodiny v týdnu po oboustranné dohodě. Zavazuji se vám navrhnout alespoň 2 možné termíny v době do 14 dnů od uzavření smlouvy, pokud již nebude moje kapacita plně vyčerpána. V případě, že vám nemůžu nabídnout termín v této lhůtě, jste oprávněni od smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být učiněno písemně a zasláno mailem nebo poštou nejpozději do 14 dnů od uzavření smlouvy. V případě, že se bez závažného důvodu a omluvy nedostavíte na sjednaný termín konzultace (online i osobně) nebo opakovaně neposkytnete potřebnou součinnost, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit. Dále pro odstoupení platí ustanovení následujícího článku těchto VOP.

VI. Odstoupení od Smlouvy

  1. U smlouvy o poskytnutí konzultace, na základě vaší výslovné žádosti učiněné v textové podobě, můžeme začít s plněním mých smluvních povinností ve 14 denní lhůtě pro odstoupení od smlouvy stanovené v § 1829 odst. 1 NOZ. V takovém případě ovšem vezměte prosím na vědomí, že pokud byly služby splněny (tj. konzultace poskytnuta) před uplynutím 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, nemáte právo od smlouvy bez uvedení důvodů ve 14 denní lhůtě odstoupit ( § 1837 písm. a) NOZ). Pokud by ve 14 denní lhůtě pro odstoupení smlouvy byla splněna jen část služeb (konzultací) a od smlouvy jste odstoupili, bude vám vrácena jen poměrná část sjednané ceny resp. jste povinni uhradit poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.
  2. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám vrátím peníze, které jsem od vás přijala jako platbu za produkt. Při odstoupení od Smlouvy vám peníze vrátím stejným způsobem, jakým jste mi je uhradili (např. bankovním převodem), leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady.
  3. V případě, že by z vaší strany nedošlo k úhradě celé sjednané ceny ani do 14 dnů po uzavření kupní smlouvy, máme právo od smlouvy odstoupit. Odstoupení v takovém případě nabývá účinnosti okamžikem, kdy vám jej doručíme. V případě, že jsme od vás obdrželi před naším odstoupením od smlouvy nějakou platbu, vrátíme vám ji do týdne od odstoupení od smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
  4. Kupující / klient i prodávající / poskytovatel je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případech stanovených zákonem.

VII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

  1. Máte-li k uzavřené kupní smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na emailové adrese julie.zaoralova@gmail.com.
  2. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
  3. Pokud mezi námi jako prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností prodávajícího a kupujícího ze smlouvy vyplývající.
  2. Ochrana osobních údajů je řešena dokumentem, který naleznete níže na této stránce.
  3. Vezměte prosím na vědomí, že jsme oprávněni tyto VOP jednostranně měnit, pro kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
  4. Tyto VOP jsou účinné 22. 9. 2021

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Uživatel bere na vědomí, že jím poskytnuté údaje mají charakter osobních údajů a uděluje tímto dobrovolně souhlas Julii Zaoralové Dis., se sídlem: Hradec Králové, Truhlářská 236, 50341, zapsané v živnostenském rejstříku pod identifikačním číslem osoby: 11859938 (dále jen ,,Správce“), aby ve smyslu nařízení EU 2016/679, o ochraně osobních údajů (dále jen „nařízení o ochraně osobních údajů“) zpracovávala tyto osobní údaje:

  • Jméno a příjmení
  • Datum narození
  • Email
  • Osobní údaje vztahující se k poskytnutým službám
  • Fotodokumentace

Pro účely:

  • poskytování služeb, plnění smlouvy
  • vedení účetnictví – vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebuji, abych vyhověla zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů
  • marketing – zasílání novinek – pokud jste mým zákazníkem, činím tak z oprávněného zájmu, neboť předpokládám váš zájem o moje novinky.
  • Pokud nejste mým zákazníkem, zasílám vám novinky jen na základě vašeho souhlasu. V obou případech můžete tento souhlas odvolat
    zasláním e-mailu na julie.zaoralova@gmail.com

Doba, po kterou mohou být osobní údaje Správcem zpracovávány:

Po dobu trvání poskytovaných poradenských služeb a poté ještě po dobu 1 roku po ukončení poskytovaných služeb z důvodu oprávněných zájmů Správce, pokud z obecně závažných právních předpisů nevyplývá lhůta delší.

Práva uživatele (čl. 15 až 22 GDPR):

  • požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům zpracovávaným Správcem
  • požádat o kopii těchto osobních údajů
  • požádat o opravu nepřesných osobních údajů
  • požádat o výmaz osobních údajů zpracovávaných Správcem, pokud již pominul účel zpracování, pokud Subjekt údajů souhlas odvolá, pokud vznese námitky proti zpracování, nebo pokud jsou Správcem zpracovávány protiprávně
  • požádat o omezení zpracování svých osobních údajů (např. Správce již údaje nepotřebuje, ale Subjekt je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků) na přenositelnost údajů (Správce je povinen vydat osobní údaje Subjektu údajů zpracovávané automatizovaně na základě souhlasu Subjektu jinému správci ve strukturovaném, běžně používaném a strojně čitelném formátu.)

Zpracování osobních údajů: je prováděno Správcem, dále pak jsou základní údaje zpracovávány osobou, mající na starost mé účetnictví.Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Správce nemá pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktní údaje správce údajů jsou: julie.zaoralova@gmail.com

Subjekt údajů má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu, kterým je Úřad na ochranu osobních údajů. Budu moc ráda, pokud nejprve budete o tomto podezření informovat mě, abych s tím mohla něco udělat a případné pochybení napravit.